- Mesajlar
- 8
- Beğeni
- 3
Kod:
[/CENTER]
Prefix: '&3Ejderha &8> '
Yazı Rengi: '&e'
End dünyasının Adı: world_the_end
Blok yerleştirme sınırı: 100
Minimum Oyuncu Gereksinimi: 0
End Açıldı Başlık:
Yazı: 'END AÇILDI!'
Animasyon:
Renk1: '&6'
Renk2: '&7'
Alt Yazı: '&eHemen portaldan atla!'
End Sayaç Hologram:
Sayaç Satırı: 4
Yazı:
- '&6&lEjderha Etkinliği Sayacı'
- ''
- '&aEtkinliğin başlaması için süre:'
- '&7Yükleniyor'
- ''
- '&eSüre dolduğunda portaldan atlayarak'
- '&eEnd dünyasına geçiş yapabilirsiniz.'
Sıralama Hologram:
- '&d&lEJDERHA ÖLDÜRME SIRALAMASI'
- ''
- '&7Istatistikler en son &f{son güncelleme}&7 tarihinde yenilendi.'
Ejderha:
Ejderhanın adı: '&eEnder Ejderhası'
Ejderhanın canı: 500
Oyuna girdiğinde End dünyasında ise Spawna ışınla: true
End dünyasında Acele etkisi ver: true
Ejderha yumurtası kırılabilsin: true
Endtaşı kırıldığında doğrudan envantere gitsin: true
Oyuncular birbirinin altını kıramasın: true
Ender Ejderhası hayattayken end taşı kırılmasın: true
Endde Lav ve Su yayılmasın: true
Ejderhanın portal oluşturmasını engelle: false
Dalga süreleri (sn):
'1': 90
'2': 90
'3': 90
'4': 90
'5': 90
Zaman Formatları:
Gün: '{gün} Gün {saat} Saat {dakika} dk {saniye}sn'
Saat: '{saat} Saat {dakika} dk {saniye}sn'
Dakika: '&c{dakika} dakika {saniye} saniye'
Saniye: '{saniye}sn'
Yazılar:
Ejderha doğdu: '&6Ejderha doğdu!'
Zaman doldu: '&bSüre doldu!'
Zaman geldi: '&bZaman geldi!'
Donduruldu: '&c&oDonduruldu'
Sonlandırıldı: '&c&oSonlandırıldı'
Bitiş: '&cBitiş: &f'
Ejderha Doğma: '&6Ejderha: &f'
Dalga: '&d{dalga}. Dalga: &f'
Etkinlik bittiğinde başlayacak sayaç:
Gün: 1
Saat: 0
Dakika: 0
Saniye: 0
Etkinlik ne kadar sürecek:
Gün: 0
Saat: 0
Dakika: 15
Saniye: 0
Mesajlar:
Ejderha hasar: '&eEjderha''ya toplamda &c{hasar}&e hasar vurdun!'
Ejderha en çok hasar: '&eEjderha''ya en çok hasarı vuran &a{oyuncu}&e, &c{hasar}
&ehasar vurdu!'
Ejderha öldüren: '&eEjderha''ya &a{oyuncu}&e adlı son vuruşu yaptı!'
End açıldı: '&eEnd açıldı! Gitmek için portala atla!'
Üzerinde oyuncu var: '&cBu bloğun üzerinde oyuncu olduğundan, bu bloğu kıramazsınız.'
End taşı kıramazsın: '&cEnder ejderhası öldürülene kadar end taşı kıramazsınız.'
Armor Stand Hologram Format:
- '&c&l{sırano}'
- '&e{oyuncu}'
- '&7{öldürme} öldürme'
Armor Stand Hologram Format (Belirlenmemiş):
- '&c&l{sırano}'
- '&7Henüz hiç kimse {sırano}. sırada değil.'
- '&7... öldürme'
Armor Stand zırhları:
'1':
el: air
chestplate: diamond
leggings: diamond
boots: diamond
'2':
el: air
chestplate: iron
leggings: iron
boots: iron
'3':
el: air
chestplate: golden
leggings: golden
boots: golden
'4':
el: air
chestplate: chainmail
leggings: chainmail
boots: chainmail
'5':
el: air
chestplate: chainmail
leggings: chainmail
boots: chainmail
'6':
el: air
chestplate: leather
leggings: leather
boots: leather
'7':
el: air
chestplate: leather
leggings: leather
boots: leather
'8':
el: air
chestplate: leather
leggings: leather
boots: leather
'9':
el: air
chestplate: leather
leggings: leather
boots: leather
'10':
el: air
chestplate: leather
leggings: leather
boots: leather
Elbette, hiç kimsenin 'Tamamen bugsuz, hatasızdır.' deme gibi bir şansı olmadığı gibi bizim de böyle bir
garanti vermemiz olanaksızdır. Fakat büyük ve yüksek oyuncu sayısına sahip sunucuların uzun süre
kullanıp defalarca bu etkinliği çalıştırması sayesinde tonla BugFix yaptık artık bilinen bugu olmamakla
birlikte sistemin çalışma prensibi gereği çok ciddi bir bug oluşması mümkün değildir.
garanti vermemiz olanaksızdır. Fakat büyük ve yüksek oyuncu sayısına sahip sunucuların uzun süre
kullanıp defalarca bu etkinliği çalıştırması sayesinde tonla BugFix yaptık artık bilinen bugu olmamakla
birlikte sistemin çalışma prensibi gereği çok ciddi bir bug oluşması mümkün değildir.
Hayır, Skript eklentisinden kaynaklı bir lag yapma durumu hiçbir zaman söz konusu değildir.
EpicDragonEvent uzun süre boyunca geliştirilmiş ve aceleye getirilmemiş bir sistemdir. Hiçbir yerinde
kendini tekrarlayan kodu yoktur. Buglardan olabildiğince arındırılmıştır. Fonksiyon kullanarak ve
gereken yerlerde Skript-Mirror ile doğrudan Bukkit/Spigot kütüphanesinden veri çekerek
profesyonelce kodlanmıştır.
EpicDragonEvent uzun süre boyunca geliştirilmiş ve aceleye getirilmemiş bir sistemdir. Hiçbir yerinde
kendini tekrarlayan kodu yoktur. Buglardan olabildiğince arındırılmıştır. Fonksiyon kullanarak ve
gereken yerlerde Skript-Mirror ile doğrudan Bukkit/Spigot kütüphanesinden veri çekerek
profesyonelce kodlanmıştır.
Skriptin fiyatı : 40 tl
Almak için ; BugraESER#5051
Ekli dosyalar
-
77.2 KB Görüntüleme: 33
-
83.1 KB Görüntüleme: 28