OPSkyblock Coin Skripti | GUI menü

Muhammed Faruk

Kayıtlı Üye
  Oyuncu
Herkese iyi günler, bugün sizlerle bir coin skripti paylaşımı yapacağım.
COİN.png

Skript alıntıdır.

Bahsettiğim skriptte her yosunlu taş kırıldığında oyuncu, coin kazanıyor ve kazandığı coini harcıyor.
Çalışması için eklentiler / pluginler:
Vault

Skript
SkQuery
SkRayFall


Komutlar:

/coinver İsim Sayi >> Coin Gönderir.

/coinal İsim Sayi >> Coin Alır.

/coin >> Coinlerinize Bakmanızı Sağlar.

/coinmarket >> Coinlerinizi harcadığınız market.
Skript paylaşımı:
Kod:
command /coinver [<player>] [<int>]:
    permission: coin.admin
    trigger:
        arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                add arg-2 to {coin.%arg-1%}
                send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabina %arg-2% coin eklediniz."
            else:
                send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz"
        else:
            send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz"
      
command /coinal [<player>] [<int>]:
    permission: coin.admin
    trigger:
        arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                remove arg-2 from {coin.%arg-1%}
                send "&a&lBASARİLİ &8&l» &7Basari ile %arg-1% isimli oyuncunun hesabından %arg-2% coin aldiniz."
            else:
                send "&cLütfen bir coin miktarı giriniz"
        else:
            send "&cLütfen bir oyuncu ismi giriniz"
      
command /coin:
    trigger:
        send "&aCoin miktarin: &7%{coin.%player%}%"
    
on break of mossy cobblestone:
    add 1 to {coin.%player%}

command /sungeral:
    trigger:
        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000:
            send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi sünger aldiniz"
            execute console command "give %player% sponge 5"
            remove 5000 from {coin.%player%}
        else:
            send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye"
          
command /elmasblokal:
    trigger:
        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 5000:
            send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 5000 Coin karsiligi Elmas Blok aldiniz"
            execute console command "give %player% diamond_block 64"
            remove 5000 from {coin.%player%}
        else:
            send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye"
          
command /demirblokal:
    trigger:
        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 1500:
            send "&a&lBASARILI &8&l» &7Basari ile 1500 Coin karsiligi Demir Blok aldiniz"
            execute console command "give %player% iron_block 64"
            remove 1500 from {coin.%player%}
        else:
            send "&c&lHATA &8&l» &7Yetersiz bakiye"
          

command /coinmarket:
   trigger:
       wait 2 ticks
       open chest with 1 row named "&eCoin Market" to player
       wait 3 ticks
       format slot 4 of player with sponge named "&eSünger Al - 10 Tane" with lore "&7- &95000 Coin" to close then run [execute console command "sungeral"]         
       format slot 3 of player with diamond_block named "&bElmas Blok Al - 64 Tane" with lore "&7- &95000 Coin" to close then run [execute console command "elmasblokal"]         
       format slot 5 of player with iron_block named "&fDemir Blok Al - 64 Tane" with lore "&7- &91500 Coin" to close then run [execute console command "demirblokal"]
 
Son düzenleme:
Üst